Als je ons een compliment wilt geven of je hebt een klacht over de zorg die je hebt ontvangen, horen we dat graag! Gebruik het onderstaande contactformulier. Jouw feedback helpt ons om de zorg die we verlenen nog beter te maken!

Wij zijn KAS wil dat het goed met je gaat. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. We nemen elke klacht heel serieus en elke zorgaanbieder heeft hiervoor een klachtenregeling. We staan klaar om je te helpen!
Graag gaan we met je in gesprek.

Ga met ons in gesprek

Er zijn twee manieren waarop we samen naar een oplossing kunnen zoeken. De eerste manier is een gesprek met een van de bestuursleden (Arijan, Tineke en Ingeborg) van Wij zijn KAS. Neem gerust contact met ons op via info@wijzijnkas.nl of door het onderstaande contactformulier in te vullen.

We streven ernaar om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Hoe sneller we jouw klacht bespreken, hoe sneller we tot een oplossing kunnen komen. En als jij het goed vindt, vragen we of de zorgaanbieder om wie het gaat ook bij het gesprek aanwezig kan zijn.

Onafhankelijke klachtencommissie

De tweede manier is om je klacht voor te leggen aan de onafhankelijke klachtencommissie van de betrokken zorgaanbieder. Als we er samen niet uitkomen in het gesprek, kun je altijd nog je klacht aan deze commissie voorleggen. En als je dat liever hebt, kun je ook meteen naar de klachtencommissie stappen zonder eerst een gesprek te hebben. Op de website van de zorgaanbieder vind je hoe je contact kunt opnemen met de klachtencommissie.